10.09.2008

Gerillasever misiniz?

Reklam sektörü gün geçtikçe değişiyor. Uygulanan fikirler bir devinim içinde. Seçeceğimiz medya için televizyon kanalları, basın, radyo ve internet yetmiyor. Hedef kitleyi 12'den vurmak isteyenler özel projeler geliştiriyor. Doğru yerde, doğru hedef kitleye, doğru şeyler söyleyebiliyorsanız bilin ki doğru iş yapıyorsunuz. Bu yüzden global şirketler markaları hakkında konuşulması için daha yaratıcı mecralar ve orijinal fikirler üretme peşindeler. Sokak propagandaları, yerini göre mecra uygulamaları, saldıran ve dikkat çekmek için bağıran reklamlar ses getiriyor artık.


Hedef kitleye sessizce bağırmanın en iyi yolu uygulanabilir gerilla pazarlama ve reklam faaliyetlerinden geçiyor. Gerilla Pazarlama, mümkün olan en küçük bütçeyle, geleneksel araçların yaratacağı etkinin üstüne çıkan bir etki yaratacak pazarlama yöntemlerini bulmak ve uygulamak şeklinde tanımlanabilir. Gerilla kavramını ilk kez ortaya atan Jay Conrad Levinson bunun bir kerelik bir aktivite değil bir "süreç" olduğuna da dikkat çekiyor.

Gerilla işler düşünmeyi ve uygulamayı, biz çok seviyoruz. Peki siz gerillasever misiniz?

Hiç yorum yok: